Sparta'nın bir zamanlar çok ihtişamlı bir yer olmasının nedeni, uyguladığı her bir yasanın çok iyi olması değildi...Sparta'nın ihtişamının nedeni, oradaki tüm yasaların tek bir kişi tarafından belirlenmesi ve hepsinin aynı amaca hizmet etmesiydi.Bu nedenle, kitaplarda yer alan bilimlerin, en azından, birçok farklı insanın düşünceleriyle meydana geldikleri ve yavaş yavaş geliştikleri için, ... bilimlerin gerçekliğe pek de yaklaşamadıklarını düşünüyordum.