Selda Bayğu

Selda Bayğu
@seldaca_comments
Kader Gayrete Aşıktır...
10/10
·160 syf.··
Beğendi
·
2020 56. kitabı
Herkese mutlu akşamlar... Uzun zamandır böyle eğlenceli kitap okumamıştım gerçekten çok iyi geldi. Hem eğlendim hem neşe dolu bir okuma oldu. Zaten kitabın ismine de bayıldım. Yattu Tanak ailesi ile birlikte İstanbul da yaşamaktadır. Aslen Orduludurlar. İletişim fakültesinden mezun, bir reklam ajansında metin yazarı bir gençtir. Ailesi varlıklı ve kalabalıktır. 4 teyzesi ve tabi 4 eniştesi de vardır. Dedesinin akıl almaz ölümü ile de enişte ler areası bir miras çekişmesi olur. Aile miras toplantıları yaparken o deneysel müzik  festivaline gitmeye can atmaktaydı. Sonu acı Kayıplar ile dönerek gitti. Bu miras ne olacaktı. Enişteleri ile arası pek iyi olmasanda en ufak bir kargaşada onlardan yardım ve destek alıyordu. Son aldığı yardım ise onu köleliğe mahkum etmişti. Nasıl mı? Bu derde düştü. Neler mi yaptı? Peki hak etti mi? Tabi ki hepsi kitapta... Enişten mi var derdin var mı? Desem Güzel çıkarmaların yapıldığı bir kitaptı. Okurken gülmeyi seviyorsanız tavsiye ederim.
4 Enişte 1 CenazeDuygu Yazıcıoğlu · Küsurat · 2018270 okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

Selda Bayğu

, bir kitap okudu
10/10
·160 syf.··
Beğendi
·
2020 56. kitabı
Duygu Yazıcıoğlu
5.9/10 · 270 okunma
9/10
·448 syf.··
Beğendi
·
2020 55. kitabı
Herkese merhabalar. Mutlu hafta sonları olsun. Sizlere güzel bir kitap ile geldim. Başlarda biraz konuya nasıl denir adapte olamadım sandım. Ama bunun yazarın farklı kaleminden kaynaklandığını anladım. Yani rahat bir anlatım. Okurken sizi yormuyor. Önceleri farklı bir kitap gibi geldi ama okudukça işin rengi değişti. Konuya ve yazarın anlatımına hakim olunca da kitap ne zaman bitti anlayamadım. Bu arada kapak tasarımını da çok sevdim. 40 lı yaşlarında bir adam Sencer... 3 evlilik yapmış ve aradığı mutluluğu bulamamış. O küçükken ise halasını kaybetmiş bu ailede epey yankı bulmuş. Çünkü halasının intihar mı ettiği yoksa öldürüldü mü? Çözümlenememiş. Daha sonra kuzenini ve bir arkadaşını da kaybetmiş ama bunların da ölümü şüpheli görülmüş. Sencer in dedesi ise ölene kadar kızının ölümünü kabul edememiş intihar olmadığını, öldürüldüğünü söylemiş. Ve yıllar sonra Sencer yazmaya karar vermiş. Bunu kağıda dökmeli ve olayı da çözmeliydi. Yazmada da başarısız olmuştu tıpkı 3 evliliğinde olduğu gibi... Ama bu cinayetleri çözmek şimdi ki hedefiydi... Bakalım bunu başarabilecek mi? Kitapta inceden dokunan sözler ve verilen mesajlar, yüze çarpılan gerçekler ise ayrı bir güzellik katmış. Okurken sanki karşılıklı konuşuluyor hissi veren yerlere bayıldım. Mesela konu anlatılıyor ben bunu neden anlatıyorum deyip devam ediyor ama o arada verilen mesajları kaçırmamak gerek diye düşünüyorum. Ben yazarın kalemini sevdim ama biraz daha yumuşak olabilirdi. Ben beni bekleyen #zoka ile seriye devam edeceğim. Okumanızı tavsiye ederim...
KıskaçAbdullah Küçük · Parola Yayınları · 201727 okunma
5/10
·266 syf.··
2020 54. kitabı
Herkese merhabalar... Sizlere okuduğum bir kitap ile geldim. Kitabın biraz beni yorduğunu itiraf etmeliyim. Bölümler çok kısa tutulmuş ve konular arası geçişler biraz hızlı olunca kim nedir? Ne nasıl olmuştur? Hali ile karışıyor. Bence yazım sırası düzenlenmesi gereken bir kitap. Bir düzenleme olursa sorunun çözüleceğine inanıyorum. Ve böylece okuyucuyu rahat ve akıcı bir kitap karşılamış olur. Cemre o doğumundan itibaren başlıyor talihsizliği. Doğunca ayrı kalıyor anne, baba kucağından ismi bile bu hastalık süreci olunca altı ay sonra koyuluyor. "Adı Cemre olacak" deniyor. Ailesini kendisinin de olduğu trafik kazısında kaybeder tek sağ kalan odur. Dayısı ile yaşamaya başlar. Kalabalık bir ailesi olan,çoğunluğu kadınlardan oluşan, ağır travmalar yaşayan Cemre'nin hikayesi... Haremlik ve selamlık bölümüne ayrılmış, kendi sülalesi dışında kimsenin olmadığı dar, çıkmaz sokaklı bir mahallede geçmiş çocukluğu... Anlatım tarzını sevdim. Sade ve yalın ama konular karışık olmuş... Beni yoran sayılı kitaplardan... Belki size farklı gelebilir... #alıntı Cemre bebeğini yattığı yerden aldı. Bu ona doğdu doğalı ilk dokunuşuydu. Onu iki eliyle gözü hizasına kaldırdı. Gözlerini kırpmadan ismini yüksek sesle haykırdı : "Adı Cemre olacak."
Adı Cemre OlacakTuğba Turan · Herdem Kitap · 202028 okunma