Duygu yüklü bir kitap. Ağlamistim. Bendeki etkisi okadar uzun sürdü ki. Kardeş olan ama kardeş olduklarını bilmeyen iki çocuğun hikayesi. Yıllar önce yapılan bir hata... Ve bu hatadan duyulan pişmanlık... Kesinlikle okuyun
Ahmet Ümit ilk okuduğum kitabı çok güzeldi. Çok akıcıydı. Merakla katili bulmaya çalışıyorsunuz. Tabi konusu bakımından insanı kızdıran üzen bir yanı da var. Hiç yaşanmasa dediğimiz şeylerin yaşanıyor olması. Beni çok üzmüştü.