Kitaba ilk başladığınızda yoğun bir anlatımdan dolayı kafanız karışsa da, sonlarına doğru giderek heyecanlı ve beynin sınırlarını zorlayan bir kitap haline geliyor. Bir mektupla başlayan Nietzche ve Dr. Breuer’in hikayesi. Yeri gelince yükseliyor yeri gelince düşündürüyor. Harika bir kitap. Farklı bakış açısı kazandırıyor. Ufkunuzu genişletmek adına yararlı bir kitap..