...şöyle bir düşününce, kişisel bir öç almaktan daha fazlasını yapıyorum. Sadece onlara kin duymuyorum, ben onların temsil ettiği insan mefhumuna tümden kin duymayı öğrendim. Bu kadarının bana yeteceğine inanıyorum
Normalde herkes iyi. En azından herkes, normal birer insan. Umulmadık bir zamanda birden kötü insana dönüvermeleridir korkunç olan. İşte bu yüzden hüküm vermek zordur ya.