bana seker portakali kadar etkisi olmamis olsa da guzeldi. betimlemeleri cok gucluydu, kuraklikta da ordaydim tuzlada calisirken de. cinsiyetciligi vs. doneme veriyorum. yine de olaylarin anlatis siralamasi ve anlatimi cok iyi oldugundan kisa surede bitirdim, kitap cok kalin degil zaten. cok fazla beklentiye girmezseniz -seker portakalini yazan birinin eseri oldugundan bunu yapmak zor olsa da- gayet akici ve hos bir kitap.