Selin

Selin
@selin_tn
Sevdiğinden dolayı mı özlersin; yoksa özlediğin için mi seversin?... Belki, ikisi de —belki, fark yok Mu?
Sayfa 108
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Özlem işitilmek istenen bir sestir. Özlem, bir, sestir — karanlıkta yağan yağmur gibi..
Sayfa 65
Hayat gelir ve geçer. Ağır ve karanlık ve yorucu ve uykusuz ve zalimdir hayat. Umduğunla başına gelenler arasında dünyadan güneşe uzanan yol kadar mesafe vardır. Hep mutlu olmayı ummak kocaman bir aptallıktır. İnsan sadece kendisi olmalıdır.
Sayfa 106