Acı büyük olduğunda öylesine bir yakıyor ki, öylesine her yanını kaplıyor ki sadece o oluyorsun. Ondan başka bir şey kalmıyor sende. O zaman da dışarıya ondan başka bir şey veremiyorsun. Yani sana yapılan be ise, o oluyorsun. Tümüyle onun içinde kayıp. Senden çıkabilecek de sadece o oluyor.
İnsanın acısı büyük olunca o acı ve kendinden başka her şey siliniyor. Ya da silmek istiyorsun. Bir tür öç almak mı bilmiyorum. Belki bir “ benim istediğim olmuyorsa ben de yokum o zaman” kaçışı. Kendi açından başka hiçbir şeyi gözün görmek istemiyor.