Selin

Selin
@selintsr
Odamda beni kitaplarım bekler.Bu yegane tesellidir
Düşünmemek unutmak demek değilmiş.
Reklam
Her zaman hafif çekingendi ve bu yüzden şimdi hem mutluluğu hemde utancı aynı anda yaşadığı için ne yapacağını bilmiyordu.
...on yıllık mahkumiyetim boyunca bir an için bile olsa yalnız kalamamanin ne kadar korkunç ve acı verici bir şey olduğunu düşünemezdim.