Selin

Selin
@selintsr
Odamda beni kitaplarım bekler.Bu yegane tesellidir
Bu dünya bir penceredir Her gelen baktı geçti
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Asil insanların en neşeli zamanlarında bile bir hüzün vardır
Kullanamadıktan sonra göğsümüzü dolduran hisler ve kafamızda kımıldayan düşünceler neye yarardı?