elif ys

"... âşık olduğunun farkında mı acaba?""
Sayfa 39·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Onun yanında ağladım, bağırdım, ama sonunda ondan gülmeyi öğrendim."
Sayfa 38·Kitabı okudu
Soralım: farkında mısınız beyler ?!!
'Efendim aşağı, efendim yukarı' diye etraflarında dört dönüp duran kadınlardan değilde artık kendi kendimizin efendisi olduğumuzun, kısacası eski kölece anlayışları rafa kaldırdığımızın farkındalar mi sence?"
Sayfa 32·Kitabı okudu
Kadın gibi!..
"...ben de sizin gibi görünmek isterdim!" - Bana ne olmuş ki? "Herkesin, her erkeğin, sizi mutlaka isteyeceği gibi görünüyorsunuz."
Sayfa 30·Kitabı okudu
Çekip gidemez miydim? Kaçamaz mıydım? Sonuçlarını bilmiyor muydum, hayatımı ve varlığımı değerli kılan her şeyin, evet her şeyin yıkımı olacağını bilmiyor muydum? ... Evet, bütün bunları biliyordum. .... Hayatımın onunkiyle asla gerçek anlamda birleşmeyeceğini de biliyordum ve beni tutan şeyin ona sevgi duymam olmadığını biliyordum. Sevgi değildi; daha yoğun, daha dürtüsel, daha tekinsiz bir şeydi...
Sayfa 28·Kitabı okudu