Kitap çok kısa, bazı yazı puntoları çok büyük , sayfa düzeni diğer kitaplara göre farklı, kitapta insan ömrünü namaz vakitleri ilişkilendirme yeni birşey değil, hiçbirşey öğrenmedim diyemem ama Bir bütünlük hissetmedim ayetler ,kavramlar karışık geldi, yazarı çok takdir ediyorum sohbetleri çok kıymetli, kitaba da emeke verilmiştir orası muhakkak ama kitap zaman kaybıydı.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Harika bir kitaptı, şiddetle tavsiye ediyorum, çok detaylı aklınıza gelmeyecek her konuya değinmiş,her yerinde ayet hadis dolu en çok ta bunu sevdim.
Tavsiye olunur
Kitabı beğendim en azından her alanda sadeleşme konusunda , az konuşma , az eşya , az insan, az bilgi bu konularda farkındalık oluşturdu.
Çocuklarla baş etme teknikleri de var içinde.
Her ne kadar düzen, disiplin sıkıcı gibi gelse de aslında insanı ve cocukları özgürleştiren bir kavrammış.
Sonuç olarak bana çok şey kattı diyebilirim önemli olan hayata geçirebilmek
Dizi tadında sürükleyici bir kitaptı.
Okumasanız da olur. İnsan kitabı okurken ruhunun beyninin kirlendiğini hissediyor. Eğer yaşadığı dönemi yansıtıyorsa cidden çok kötü nir toplummuşuz tabi kişilerin tercihine bağlı olarak ortamlar değişir.Lakin kitabı okuyup ne kazandık bilemiyorum. Evet bazen irademizi iyi kullanamıyoruz şeytanı suçluyoruz eeee sonuç şeytana uyarsan böyle olur ... gibi bir netice alıyoruz kitaptan.
Tahlil kitabı olduğu için okudum bir daha hiç bir kitabını okumayı düşünmüyorum
İçimizdeki ŞeytanSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2019209,2bin okunma
Kitabı beğendim diğer batı kitaplarına göre daha sünnete uygun bir yaklaşım var , yazarların kalplerini sevdim.
Bağlantı kur.
En kötü zamanları size en ihtiyaç duydukları andır
Göz hizasında ol.
Çok fazla konuşmayın sessizce dinleyin.
Fiziksel ihtiyaçları karşılanmalı açlık , susuzluk...
Sadece kitap çok dikkat gerektiriyor.Bunun sebebi çeviri bir kitap olması da olabilir, birkaç kez satırları okuduğum oldu.
Okumanızı tavsiye ederim , empati kurmaya yardımcı olan bir kitap ve de bitirdikten sonra yeni bir bakış açısı kazanmış olarak kendinizi bulacaksınız...
Dramsız DisiplinDaniel J. Siegel · Pegasus Yayınları · 20181,317 okunma