Kitap incelemelerimi, genellikle kitabı sonradan hatırlamak için, yani kendim için yapıyorum. O yüzden bazılarını saçma, yararsız,ilgisiz ve gereksiz bulabilirsiniz.
Diksiyon konusundaki aşırı dikkatinin kendini aptala çevirdiğinin, içindekileri ifade etmesini engellediğinin farkında olmanın da bunalımını yaşıyordu.