Kendinle kavga etmek sıkıntı değil. Sıkıntı kendinle çok iyi anlaşmak. İki kişilik çete gibi oluyorsun. Biri dikkatlerini dağıtırken öteki yangın çıkarıyo.
Çok küçük insanlara çok büyük iyilikler yaptım
Sonunda ben kötü olunca zevk almaya başladım
Tek derdim nasıl daha az insan görebilirim
İnsanlar çok konuşan kanser hücrelerdir
Onlar benden gizli gizli nefret ederler ama benim açık açık sikimde olmaz
Eski ben şimdiki beni tanısa odasına posterimi asardı
Kendimin kahramanıyım,bana hicbisey koymaz
Neden hep iyi fikirlerimiz uzun vadede kazançlıyken kötü fikirlerimiz kısa vadede seksi
Basit bi şaka gibi başladı, sonra kendini durduramadı
Bunu mezar taşıma yazdırmalıyım
Bilinmeyen bir cihazdan hesabımda oturum açılmış
Beni tanımak isteyince hissettiğim bu
Eğer derdim varsa gider bir taş bulur anlatırım
İnsanlarla ziyan olmam
İntihar isteği gelince bir dal sigara yakıyorum
Bu kadar öldürmeyebiliyorum kendimi
İdare edeceksiniz
Mecbur idare edeceksiniz
İdare edeceksiniz beni
Hep ben kötü olunca zevk almaya başladım
Sonunda ben kötü olunca zevk almaya başladım