İnsanın en büyük korkularından biri de unutulmak.Bu dünyada hiç yaşamamış gibi unutulup gitmek istemiyor insan...Genç kızken hepimizin kenarı kilitli birer hatıra defteri vardı.Ona önemli önemsiz bir şeyler karalayıp dururduk.Kimsenin okumasına izin vermediğimiz bu defterlere demek ki bize bizi unutturmamak için yazıyormuşuz...
Çöp kız da neyin nesi? Kimse tarafından sevilmeyeceğine, mutlaka sonunda terk edileceğine emin. İnsan eğer bu inanç doğrultusunda yaşarsa, kendi inandığı bu gerçeğe başkalarının da inanmasını sağlar.