Serinin son kitabı olan Ölüm Yadigarları'nın, bittiğinde uzun bir süre etkisinde bırakan bir kitap olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Bu kitapta Harry ve arkadaşları Hogwarts'a dönmüyorlar. Voldemort'u yok etmek için gerekli olan hortkulukları bulmaları gerekmektedir. Bu arayış hiç kolay olmayacaktır. Bilmedikleri yerlerde zorluklarla hotkulukları arayan üç arkadaşın arasında da zaman zaman tartışmalar yaşanacaktır. Bu kitapta çok duygusal sahneler göreceğiz. Özellikle ölüm sahneleri beni çok etkilemişti. Sevdiğimiz karakterlere böyle veda etmek çok duygusaldı. Altın üçlünün 19 yıl sonraki halleri ise gerçekten güzeldi.