sema

sema
@semakm
"Yiyorum, içiyorum, uyuyorum, gezmeye çıkıyorum. Ama birden keyfim kaçıyor. Bir boşluk duyuyorum."
Edebiyat
Vaveyla isimli okura yanıt verildi
sema
Kesinlikle, en kötüsü de ortada hiç bir şey yokken olması