Semanur

Semanur
@semanur_yln
________________________________________________________________________ A ship in harbor is safe, but that is not what ships are built for. _________________________________________________________________________
Öğrencilik
8. Sınıf Öğrencisi
İstanbul
7 okur puanı
Ağustos 2023 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Pek Komik Değil !
Puan vermedi·464 syf.··
Beğendi
·
2023 26. kitabı
Kitabı beğendim ama sosyal medyada öyle bir abartılıyor kikitap çok komik diye gülmek için alabilceğiniz bir kitap diye ama komik bir kitap değil SPOİ Örneğin baş rol karakter Serce ye Ceyhun serçe veya minik kuş diyor bu hiç komik değil.Operotorlük yaparken hiç tanımadığı bir insanı kıskanması ? ve ayrıca her konuşmada bir sayı vererek telefon numaralarını vermeside saçmaydı Bu kitabı önerirmiyim ? Pek bilemedim
Operatöre Bağlanıyorsunuz - 1K. Kübra Berk · Ephesus Yayınları · 20215,2bin okunma
Reklam
Puan vermedi·432 syf.··
2023 27. kitabı
SELAM !!! Çok güzel bir kitaptı ama dizi yaparken bu kitapa uyuyoruz ama reyting kazanmalıyız diyip kitapla alakası olmayan bir dizi çıkarmışlar . Kitabın sonu iyi mi bitiyor kötü mü bitiyor orası tartışılır .Dizide neler dedeler koymuşlar bazı karakterlerin ismini değiştirmşler felan işte . Kitabı sevdim ama bence bazı kısımları gereksizdi spoi vermicem o yüzdende söylemicem ama cidden güzel bir aşiret kitabı öneririm
HercaiSümeyye Koç · Epsilon Yayınları · 20173,298 okunma
Puan vermedi·352 syf.··
Beğendi
·
2023 8. kitabı
Selam! Ötanazi Okulu hakkında konuşacağım . Tek kelimeyle mükemmel bir kitap hatta mükemmel ötesi bir kitap . Bana wattpad okumayı teşvik eden kitap karantina (Beyza Alkoç'un kitabı olan karantina)ama wattpad aşığı yapan kitap Ötanazi Okulu . Ötanazi Okulunu ilk 10 sayfasını okursanız bir daha bırakamazsınız . Spoi!!! Yeşil konuşamayan vir kız ve babası tarafından bir gece ansızın Ötanazi Okulu denen ağır mahkumların idam için getirildikleri yer. Ve Yeşil taşıyıcı nasıl yani diye sorarsanız şöyle çok çok önceden Amerika'nın güvenliği dudak uçurcak bir banka var bu Bankada sadece para ,altın ,elmas vb. şeyler tek yok orada Amerika'nın Dünya'nın sırları var ve bu banka bir gün soyuluyor ve bu bilgileri bir çip haline getiriyolar. Bu çipi kalbe takıyorlar bildiğiniz insan kalbine ve bu kalp Yeşilde . Şöyle bir kız Yeşil ; kan korkusu olan kapalı alan korkusu olan güneşten korkan astım hastası kalp hastası biri ve seri katil onun kalbini almaya geliyor tabi oda Amerikanın aranan seri katili Gölge tabi Gölge kıza yani Yeşile kıyamıyor ve 1 yıl veriyor buu 1 yıl içerisinde onu gözetliyor ve bummmm! Kıza aşık oluyor işte hikaye burdan sonra başlıyor .KİTABI ŞİDDETLE ÖNERİRİM OKUYUN
Ötanazi OkuluMaral Atmaca · Ephesus Yayınları · 20227,4bin okunma
YARALA_SAR
8/10
·448 syf.··
Beğendi
·
2023 4. kitabı
Kitap tek kelimeyle mükemmel çok güzel bir kitap ama YARALASAR serisini sıralarsam 1- YARALASAR-2 2-YARALASAR-3 3- YARLASAR-4 4- YARALASAR-1 Şeklinde olur Maral Atmaca'nın kalemi mükemmel ya yaralasar 1 biraz sıkıcı bence başları hapsineyle felan başlaması ama sonradan sarıyo kitap Alaz Altuğ Sipahi ismini öğrenmeniz sayfa 196 da evet yanlış okumadınız sayfa 197 de Alaz Altuğ Sipahi ismini öğreniyoruz kitap zaten 362 sayfa kitabın yarısından bir tık fazla . Seri şu şekilde Yaralasar 1 de olayı anlamaya çalışıyoruz 2 de katiil bulmaya çalışılanıyor ve bulunuyor 3 de katil ölüyor 4 te mutluluk diyebiliriz . Yaralasar 1'in sonu iyi desek iyi değil kötü desek kötü bitmiyor tam olması gibi bitti . Kitabı öneririm >_<
Wattpad
Yaralasar - 1Maral Atmaca · Ephesus Yayınları · 202113,1bin okunma