Hiçlik.

Hiçlik.
@semanurdogan
Cehlimi bilmeyecek mertebe câhil değilim Bilirim rütbe-i noksânımı kâmil değilim
Türk Dili Ve Edebiyatı Öğretmeni- Çocuk Gelişimi
Lisans- Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi-İstanbul Üniversitesi
1999
129 okur puanı
Temmuz 2017 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Gözünü sevdiğim su. İnsanoğlunun ve de alemin özü. Bu su burada olmasa idi, hiç kimse gelip de buracıkta vatan tutar mı idi?
Sayfa 11 - Dergah Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Malum, tasvir de edebiyatın bir cüz'ünü teşkil eder.
Sayfa 9 - Dergah Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
"Harabat ehline hor bakma şakir, defineye malik viraneler var."
Sayfa 9 - Dergah Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat

Hiçlik.

, bir kitap okudu
7/10
·211 syf.·
Beğendi
·
4 günde okudu
·
Okunma: 05 Eylül 2020 21:01
·
2020 1. kitabı
Mustafa Kutlu
8.1/10 · 14,9bin okunma
Struma'yı Unutma/Unutturma!
10/10
·484 syf.··
Beğendi
·
2020 2. kitabı
·
48 günde okudu
·
Okunma: 07 Kasım 2020 00:00
Livaneli'nin okuduğum ilk kitabı, kitabın konusu ve kurgusu çok güzel. Tabi bu kurgu, tarihte yaşanmış gerçek olayları, tarihin acı gerçeklerini de içerisinde barındırıyor. Tarihin bu acı olaylarını yazar çok güzel bir kurguyla okuyucuya aktarmış. Okuduğumda fark ettim ki biz yeni nesil aslında geçmişimizde yaşanan pek çok olaydan bihaberiz. Biz bihaberiz fakat birileri de bu acı olayları aslında unutturmak ve gündeme getirmemek adına hiçbir tarih kitabında yer vermiyor. Her milletin tarihinde aslında kabul etmeliyiz ki iktidar oyunlarına kurban gitmiş masum insanlar var. Biz bu gerçeği milli duygulara kapılıp unutabiliyoruz. Ya da zaten bize yansıtılmıyor. Kitapta da yazar kurguyla bu gün yüzüne çıkarılmak istenmeyen, tarihin unutulmaya yüz tutmuş, üzeri örtülmüş olaylarını inatla haykıran ve bunu duyurmaktan geri durmayacak olan üç dini kimliğe sahip bir kadın tipiyle anlatıyor. Kitabı okurken pek çok not aldım ve bilmediğim araştırmam gereken çok fazla şahıs, olay, terim olduğunu gördüm. Size de tavsiyem okurken bunları araştırmak adına not etmeniz. Kurgulanmış olan Nadia ve Maximillan ikilisinin hikayesini çok benimsedim ve hikayelerinin böyle üzücü bir sonla bitmeleri açıkçası yüreğimi burktu. Fakat bu hikaye her ne kadar bir kurgu olsa da düşününce tarihte gerçekten bu tür yarım kalmış hikayelere rastlayabiliriz ancak adı üstünde yarım kalmış ve kimseler tarafından belki de anlatılmadan unutulup gitmiş ve böyle düşününce aslında bu kurgunun gerçeğini yaşamış benzerlerine tanıklık etmiş insanların var olduğunu bilmeliyiz. Kitap üzerine yazılabilecek çok şey var ancak burada keseceğim, okuyacak olanlara bir tavsiyem de özellikle bitirdikten sonra 'Struma' faciasını araştırmaları hiçbir devletin sorumluluğunu üstlenmediği bu faciayı her yıl dönümünde anmaları ve
Edebiyat
SerenadZülfü Livaneli · Doğan Kitap · 2020164,2bin okunma