sema yalman

sema yalman
@semaylmn
Bu alıntıya kalbimi bıraktım, siz de bırakın
Hiçbir kitabımız olmasaydı, iç dengemizi kesinlikle kuramazdık. Gene de kurduk sayılmaz ama taşınması olanaksız bir birikim altında kahrolurduk. Az da olsa yazılanların tek yararı iç dengeyi tutmakta.
Sayfa 84 - Sel Yayıncılık·Kitabı okudu
Edebiyat