Semiha Karaoglu

Semiha Karaoglu
@semihaaaa
Yalnızlık
Ikimizde bu dünyanın insanı değildik.iyi kötü bir şeyler yapmaya çalıştık.Ben suçluyum Sevgi'den farklı olduğumu gizledim.Gene de bizi yargılayanlara karşıyım.Ne yazık sonunda haklı çıktılar.Onlara göstermeliydim.Fakat anlatması çok zor:Benim becerebileceğim bir iş değil.Neler söyleyeceklerini duyar gibi oluyorum;duymak istemiyorum. Bir fırsat daha kaçırdık.Sevgi,kendisini ve olanları hiç anlayamayacak.Ben bir şeyler yapabilseydim. Başım ağrıyor yorgunum.Boşu boşuna denecek boşu boşuna İşte buna dayanamıyorum
Sayfa 252·Kitabı okudu
Reklam
Ağzının,guzel dudaklarının kenarında bir gülümseme yaratmak için ne uzun yollardan geçiyorsun.kendinden veriyorsun ve durmadan eksiliyorsun.Oysa bazı insanlar,oldukları gibi kalarak,elde ederler istediklerini.Ben kanımı Damla Damla suzerek veriyorum..
Sayfa 158 - undefined·Kitabı okudu