''Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar.''
İnsan karşısına çıkan ipuçlarını bir sonraki ipuçlarına bağlayarak adeta örgüsel bir kavrayışla varoluşuna ekleyerek kendini gerçekleştirebilir ancak. Her yaşanmışlıktan cımbızlanan tekabül varoluşuna isabet edecektir. Varoluşuna duyularıyla tanıklık eden insan, duyularının algısı kadar kendini bilir. Kendini duyabilmek için yaşayan kulaklara ihtiyacı var insanın..
Kitap kendinden geriye bende bu cümleleri bıraktı. Keyifli okumalar.