Semih

Yalnız­lıklar bile hiç değilse müzikli olmalı değil mi?
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kış mevsiminin yavaş yavaş ilerlediği zamanlar, terkedil­mişliğin hiddetinin alabildiğine yaşandığı zamanlardı. Unu­tulmanın son aşamasıydı bu. Güneş tarafından bile unutulmanın ve yıllarca böyle yarım yarım hatırlanmış, kambur, ağlamaklı yaşamanın.
Edebiyat
Yaşamak çoğu zaman bir yorgunluk oluyordu. Gözlerini bir yumsa yüzyıllarca uyuya­bilirdi.
Edebiyat
O zamanlar yalancının biriydim ben. Buna mecburdum. Yalanlarım da olmasa yapayalnız kalırdım.
Edebiyat
Amaçsız ama sevinçli, nereye gideceğimizi bilmeden biner­dik trenlere. Biner binmez hüzün basardı içimi. Biz bütün in­sanlardan ayrıydık, ikimizdik, birdik. Bizim olgun acılarımız vardı.
Edebiyat