Bir şans daha Allah’ım, bir şans daha,
Ustaca yaşamak için bu hayatı.
Kalp kırmadan, incitmeden bir ruhu,
Zarafetle taşımak için bu ağır hilati.
Yorgunum, dizlerimde dünyanın tozu,
Değdiğim yer kuruyor, her yanım ayaz.
Elimle yeşertemedim tek bir dalı,
Senin kudretinle dolsun bu beyaz.
Elimle yeşert ya Rabbi, dokunuşum can olsun,
Tenim hayat bulsun, kalbimde sevincin nuru.
Bu ışıltılı dünyanın sahte görkeminde,
Ruhum bulsun artık o berrak huzuru.
Kahrımdan tükenirken bu kalabalıkta,
Beni çağıran o görkemli nehri durdur.
Cezbediyor karanlık, çaresizim ya Rabbi,
Sen ki çaresizlerin sığındığı tek surdur.
Affet bu bitkinliği, bu kırık dökük hali,
Çare Sensin, Ey Merhametlilerin En Güzeli!
Düzenle dağılan ömrümü, toparla kalbimi,
Bırakma karanlığa, tut artık bu eli.
Garp yeli
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yeter ki sen sev beni,Sen ol yarınlarımda.Yeter ki sen tut ellerimi,Nefesin dolansın saçlarımda.Yeter ki sen yat omzumda, Sevdan haykırsın anılarımda.Yeter ki sen sev beni, Aşkın ağlasın satırlarımda...
(Rüya) (Çocuk sürekli Lilithe şiir yazdığı için Lilith aşkına şiir yazmaya çalışıyor ancak bir türlü başarılı olamıyordu. Çocuk kapıyı aniden açtı ve)
Çocuk: Aşkım!
(Lilith irkilmedi)
Alışmışız
(Güldüler)
Çocuk:Ne yapalım bugün
İçmeye mi gitsek ne
(Çocuk Lilithin elinde ki kalemi fark etti)
Lilith:Canım
bana hep şiir yazıyorsun diye bende denemek istedim
Ama pek başarılı olamadım.
Çocuk:E normal
Lilith:Neden
Çocuk: Ben sana şiir yazmıyorum ki
Benim şiirim
varlığındır senin
- ben yalnızca en güzel şiirin(senin) şairinim sevgilim-
Güzel Lilithim (Çocuk Lilithin ellerini tuttu) Güçlü Lilithim (Lilithin yeşil gözleri parladı ve çocuğa aşkıyla aniden öpücük verdi)
Lilith:Sende benim şiirimsin
Ve unutma sevgilim
bırak şehvet safsatasını
veya düzmece bağları
Sen benim kanımdansın -Ebediyen-
Bir gün sana en güzel şiiri yazacağım.
Çocuk:En güzel de sensin
Şiirde sensin
O geceyi unuttun mu ?
Lilith: Asla
“İkisi de bir ağızdan”
Lilith:Aşk senindir