Belki de çapkınların, genel ev kadınlarının zor aşık olması, gizli hüznü o kadar çok sesi ve kokuyu duymalarından hiçbirini benimseyememekten, o kadar koku ve ses arasında kendilerini parçalamalarından, kendilerini hiç bir seste ve korkuda tam olarak bulamamalarındandır.
Terk edildiğimizde duyduğumuz acı, bir parçamızı kaybetmekten.
Aşk, kendimiz sandığımız bir sesin ve korkunun aslında bize ait olmadığını, bir başkasının sesi ve kokusu olduğunu anladığımız zaman bitiyor.
Yanıldığımız sürece aşığız biz.