l melâl

l melâl
@senaaa___
"Melâli anlamayan nesle âşinâ değiliz."
Seni tanımak, seni bir kerecik bile görmek, milyarla yıl yaşamaktan daha dolu, daha hazlı ve daha değerlidir.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dünyanın evim olmadığına inanıyorum bu aralar. Pek yaşamak gelmiyor içimden. Yaşamak dediysem, öyle işte…
Alıntı
"Ben ki 29 yaşındayım. Ama binlerce yıldır seni arıyor, hasretini çekiyorum."
Sayfa 25·Kitabı okudu
Duygu ve Düşünce
Sensizlik, ayrılık, ölümden çok daha rezil, çok daha ıssız, mânâsız ve boş... acı...
Sayfa 21·Kitabı okudu