Ayşe Sena Okur

Ayşe Sena Okur
@senaokr
"Herkes kaderini kendi çizer. " Kral Pyrrhus
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Doğa da bizi ölüme zorlar. "Haydi!" der. "Girdiğiniz gibi çıkın bu dünyadan. Hiç acı çekmeden ve ürkmeden, ölümden yaşama geçtiğiniz gibi şimdi de yaşamdan ölüme geçin. Ölümünüz evrenin var oluşunun bir öğesidir, dünyanın hayatının bir parçasıdır." Neden bu güzel düzeni inkar edeyim ki? Ölüm yaradılışımızın en önemli koşuludur: Bizim bir parçamızdır ve ondan kaçarak kendi kendimizden kaçmış oluruz. Var oluşumuz hem yaşamla hem ölümle ilintilidir. Doğduğumuz gün, bizi hem yaşama hem ölüme götüren ilk gündür. Doğarken ölüyoruz, sona en başında erişiyoruz.
Edebiyat
Geleceği bilmenin hiçbir yararı yoktur. Bir hiç uğruna acı verecek bir sefalettir bu. Cicero

Ayşe Sena Okur

, bir kitap okudu
Puan vermedi·184 syf.·
Beğendi
·
2021 8. kitabı
José Mauro de Vasconcelos
8.8/10 · 275,6bin okunma