İnan.Birşeylere inan.İnanmak başarmanın yarısıdır derler ya gerçekten öyle inanmazsan olmuyor.Ben yapabilirim algısını yerleştirirsen kafana gerisi geliyor açık ve net.
Sonra yavaş yavaş mantığım değişti. Hatta dünyaya bakışım, eşyayı görüşüm, insanları anlayışım değişti. Vâkıa bunlar bir günde olmadı. Hatta çok güçlükle ve adım adım oldu. Hatta çok defa bana rağmen oldu. Fakat oldu.
Ahmet Hamdi Tanpınar