Yağmuru seviyorum çünkü dünyanın kirini temizliyor sanki...İnsanın ruhuna işliyor yağmurun sesi.Dinledikce, seyrettikce dindiriyor tüm acıları.Bazende hüzün veriyor ama bu hüzün insana kalbini hatırlatıyor."Bir kalbiniz vardı onu hatırlayınız." der gibi...