Desem ki...
İnan bana sevgilim inan,
Evimde şenliksin, bahçemde bahar;
Ve soframda en eski şarap.
Ben sende yaşıyorum,
Sen bende hüküm sürmektesin.
Bırak ben söyleyeyim güzelliğini, Rüzgârlarla, nehirlerle, kuşlarla beraber.
Cahit Sıtkı Tarancı
“ g i d e l i m artık, haydi.
bu ayrılmamız ,hem kalış hem gidiştir ikimiz için:
sen ne kadar kalsan da
geliyorsun benimle;
ben ne kadar gitsem de
kalıyorum seninle.
g i d e l i m
.
William Shakespeare