biz de bir zanaat ehliyiz: yazı yazıyoruz. ne Mercan Usta'ya, ne kilimleri dokuyan ellere, ne yazmaları boyayanlara, ne kalıpları dökenlere, ne çeşmibülbülleri üfleyenlere saygı duyduk. saygı duymadık da noldu? dünyayı birbirine kattık işte... sofralarımızı, kapılarımızı, gönlümüzü kapadık. kapadık da ne ettik? dünyayı birbirine kattık.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
insansız hiçbir şeyin güzelliği yok. her şey onun sayesinde, onunla güzel. bu dakikada, bugünün güzelliği, gökte ay, uzakta güneşin bir billur bahçe gibi pırıltısı; hiçbir şey değil... bütün bunlar kötü resimler gibi...
ben o zamanlar, kafamın içinde onunla münakaşa ederdim ama şimdiki gibi ukala değildim. çocuktum, yirmi yaşıma rağmen. aradan yirmi sene geçti. kendini bir tatlı rüyaya kaptırmış adamı ne diye kandırmalı?
"ölümden daha korkunç şey olur mu?" diyeceksiniz. Olur: Felâketlerin en büyüğü akıldır. onu yarım yamalak bile olsa, bulduktan sonra kaybetmek, ölümlerin içinde en dehşetlisidir.