Senea

Senea
@senea
Dert, bela, acı, her şey, cehennemin ta kendisi bile bir iyilik, bir güzellik kazanıyor onda.
Lise Öğrencisi
Ankara
17 Haziran
22 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Dert, bela, acı, her şey, cehennemin ta kendisi bile bir iyilik, bir güzellik kazanıyor onda.
Sayfa 125 - Laertes·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Beni unutma mı dedin? Hayır, zavallı ruh, Şu çılgın kafa durdukça çıkmayacaksın içinden, Seni unutmak ha? Aklımın karatahtasından Silerim de bütün boş anıları, Bütün kitaplarda yazılan, çizilenleri, Gençliğimden, öğrenciliğimden kalanları, Yalnız senin buyruğun kalır. Beynimin defterinde, yapraklarında, Ivır zıvır bütün bildiklerimin üstünde, Evet, yemin Allahıma, o kalır yalnız.
Sayfa 32 - Hamlet·Kitabı okudu

Senea

, bir kitap okudu
8/10
·528 syf.·
Beğendi
·
2020 22. kitabı
S. K. Tremayne
8.4/10 · 387 okunma
Bizler, her gördüğümüz fenalığın ve rezaletin bir parçasını ruhumuzda ebediyen beraber taşımaya mahkûm insanlar, onun yanında ne kadar zavallı ve küçük şeyleriz...
"Ben ikide birde böyle oluyorum, bazen bütün insanları boyunlarına sarılıp öpecek kadar seviyorum, bazen de hiçbirinin yüzünü görmek istemiyorum. Bu nefret filan değil... İnsanlardan nefret etmeyi düşünmedim bile... Sadece bir yalnızlık ihtiyacı."
Sayfa 83·Kitabı okudu