Bir ömrü baştan sona yaşamadan cevap veremeyeceğim bir sürü soru dolaşıyor içimde her sabah, öğlen ve gece. Doğru yerde miyim, doğru insanla mıyım, doğru şeyi mi yapıyorum, her şey daha farklı olabilir mi ?
Çok şey değişti. Ve çok şey de değişecek, yaşadığımız sürece. Bir şeylere yaklaşacağız, bir şeylerden uzaklaşacağız. Birilerini hep hatırlayacak, birilerini de sonsuza dek unutacağız.