Yılın en kötü en acı gün…
Keşke hiç yaşamamış olsa dediğim gün…
Kelimeler, cümleler anlamsız kalıyor, sadece acını yaşıyorsun…
25 yıl geçti…
Nur içinde yat Annem, nur içinde yat Babam🤲
99 Gölcük depreminde kaybettiklerimizi rahmetle anıyorum🙏
#Gölcük
#17AgustosDepremi
"Acımıyormuş gibi yaparsın, bir bakmışsın ki, gerçekten acımaz.
Unutmuş gibi yaparsın, bir bakmışsın ki gerçekten unutmuşsun.
Bir gün bir başka biri çıkar karşına, seviyormuş gibi yaparsın...
Bir bakmışsın ki gerçekten sevmişsin."