Senem Temizci

Senem Temizci
@senemtemizci
Mümkün mü bu? Evet, mümkün! .. Nasıl? Unutarak! Unutarak mı? Elbette Mümkün!.. Unutmak olmazsa insanoğlu nasıl yaşardl bunca acı ortasında. Ya hatırlamak! .. Evet, o da var. Ömür böyle geçiyor işte; kâh unutup kâh hatırlayarak.
Hayat