Seda

Seda
@senfoni12
Reklam
Yarın yine aynı olacak. Mutluluk asla gelmeyecek. Bunu biliyorum . Ama bir gün mutlaka gelecek , yarın sabah gelecek diye inanarak uyumak daha iyi değil mi?
Sayfa 52 - İthaki Yayınları /10. Baskı·Kitabı okudu
Edebiyat & Roman
-keşke daha fazla hırsım olsa diye düşünüp içimde mevcut olan tüm çelişkiler hakkında sızlanarak günlük hayatımın anlamsızlığına kafa yoruyorum .
Sayfa 27 - İthaki Yayınları /10. Baskı·Kitabı okudu
Edebiyat & Roman
Şimdi denilen an ilginç . Şimdi , şimdi , şimdi , avucuma alsam bile "şimdi" çok uzaklara uçup gidiyor ve yeni bir "şimdi " geliyor.
Sayfa 24 - İthaki Yayınları /10. Baskı·Kitabı okudu
Edebiyat & Roman

Seda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·64 syf.·
20 saatte okudu
·
2023 14. kitabı
Osamu Dazai
7.3/10 · 13,6bin okunma