İnsan sabahtan akşama kadar bir şey olmasını bekler ve hiçbir şey olmaz . Bekleyip durur insan. Hiçbir şey olmaz .İnsan bekler , bekler , bekler, şakakları zonklayana dek düşünür , düşünür ,düşünür hiçbir şey olmaz . İnsan yalnız kalır , yalnız ,yalnız ...
Kimseyle alay etme.
Kimseyi küçük görme.
Kalbinin en ücra köşesinde bile yapma bunu.
İnsan yaşamı alaya alınamayacak kadar hüzünlü ve ciddidir.
-Pessoa
Eğer çocukların babalarıyla gurur duymaya ihtiyaçları varsa , belki de babaların da , kendilerini rahatlatmak için , çocuklarının hayranlıklarına ihtiyaçları var .
Sayfa 84 - Yapı Kredi Yayınları / 7. Baskı·Kitabı okudu