Seda

Seda
@senfoni12
İnsan sabahtan akşama kadar bir şey olmasını bekler ve hiçbir şey olmaz . Bekleyip durur insan. Hiçbir şey olmaz .İnsan bekler , bekler , bekler, şakakları zonklayana dek düşünür , düşünür ,düşünür hiçbir şey olmaz . İnsan yalnız kalır , yalnız ,yalnız ...
Alıntı
Reklam
Kimseyle alay etme. Kimseyi küçük görme. Kalbinin en ücra köşesinde bile yapma bunu. İnsan yaşamı alaya alınamayacak kadar hüzünlü ve ciddidir. -Pessoa
Alıntı
Âşık Zülali' nin dediği gibi , hasret hayalleri hep bize yağar.
Sayfa 11 - Yapı Kredi Yayınları / 1.Baskı
Edebiyat & Roman
Eğer çocukların babalarıyla gurur duymaya ihtiyaçları varsa , belki de babaların da , kendilerini rahatlatmak için , çocuklarının hayranlıklarına ihtiyaçları var .
Sayfa 84 - Yapı Kredi Yayınları / 7. Baskı·Kitabı okudu
Edebiyat & Roman
Bir çocuğa verilebilecek en güzel hediye , merakını gidermektir , güzel şeyleri tattırmaktır .
Sayfa 84 - Yapı Kredi Yayınları / 7. Baskı·Kitabı okudu
Edebiyat & Roman