Bazı kitapları okurken bazen kendimden geçiyorum. Gerçekten bazen elime aldığım bir kitabı okurken zamandan ve mekândan sıyrılıp kitabın içinde bir yerlerde ve bir zamanda buluyorum kendimi. "Okuyorum" demek az kalıyor böyle bir hâle, baya baya yaşıyorum kitabın içinde.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“Gençler kitap okumuyor diye boşuna şikâyetlenmeyin. Zira gençler hatırı sayılacak kadar kitap okuyorlar. Hem de çok okuyorlar. Ama her okudukları şey kitap değil” diye yazdığımı hatırlıyorum. Şimdi de böyle düşünüyorum. Neredeyse okurdan çok yazar olan memleketimizde birileri muhakkak okuyacak bir şeyler buluyorlar. Ama buldukları her zaman da öyle bünyeye faydalı şeyler değil. "Bir kereden bir şey olmaz” denen illetler gibi başlanan, sonunda da mutlaka zehirleyen acayip bazı şeyler bunlar. Ve gerçekten bunun 'illet' denenler kadar zararı var.