SENA ÇEVİK ོོོ ོ

SENA ÇEVİK ོོོ ོ
@sennacevik
Okuduklarımız ve gördüklerimiz de nasip meselesidir
Okul Öncesi Öğretmeni
Kbü
25 Haziran
347 okur puanı
Haziran 2022 tarihinde katıldı
"Herkesin bir Hira'sı olmalı, kendiyle olduğu ve kendini bulduğu bir Hira'sı..." demiştim daha önce. İşte şimdi tam da o zamandayız kâri. O andayız ve o durumdayız. Bunca deryanın içinde boğulmayayım diye bana verilen can simidi kitaplar. Onlara sarılmazsam boğulurum ve duvar yıkılır... Hem nankörlük olur, bunca yok'un içinde bana “şükür ki bu var" diyeceklerimi verene...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Benim için şu anda kitap, tam manasıyla bir can kurtaran. Onlarla ördüğüm o duvar yıkılırsa bin bir belaya koşacağım, kendimi durduramayacağım, koruyamayacağım.
Masamın üzerine kitaplardan ördüğüm duvarı, hastalıkla arama konmuş bir hudut gibi görüyorum ve "iyi ki kitaplar var" diyerek alıyorum elime onları
"Onca zaman hep evde olsam da günlerce çıkmasam, yazsam okusam, kitaplarımın boynu bükük kaldı onlarla zaman geçirsem, bir bardak demli çayla bir şiiri tüketsem, bütün bir gün boyu bir kitabın içinde kendimi kaybetsem diye diye günler geçirdim. Okumadığım, okumak için az zaman ayırabildiğim anlarda hep içimde bir vicdan azabıyla dolandım da durdum. Ah ne büyük saadetti benim için bütün gün boyunca kitaplarımla beraber olacak olmak ve dışarı herhangi bir şey almak için bile olsa çıkmadan okumak, yazmak... Kendisini geçtim, hayali bile çok güzel...
Sayfa 66·Kitabı okudu
İnsan gerçekten ne kadar nankör... Her vakit sadece elinde olmayanı, o an mümkün olmayanı, ulaşamadığı yapamadığı ve olamadığı ne varsa sadece onu istiyor. Ama bir gün evvel olmayan bir gün sonra olunca da bir başka şey buluyor yine ve yeniden sevdasına düşecek. Yani doymuyor, tam olamıyor ve hırs denen denizin içinde çırpınıp da duruyor. Oysa o denizde insanı kurtaracak bir can simidi de var: şükretmek... Tutunmuyor ona, sarılmıyor, canını kurtarmıyor da yine de o deryada çırpınmayı tercih ediyor. Kanaat getiremiyor elinde olana ve daha çoğunu almak için girdapta debelenip de duruyor.
Sayfa 65·Kitabı okudu