Tüm ömrünü bir şeyler bekleyerek geçirmişti zaten;babasının işten eve dönmesini beklemek,sevgiliden gelecek,ama hiç gelmeyen mektubu, yıl sonu sınavlarını,treni,otobüsü,telefonu,tatilleri,tatillerin sonunu beklemek,hep beklemek.Şimdi de kendisiyle önceden randevulaşmış olan ölümü beklemek zorundaydı.