Selkie

Selkie
@sequestered
cor no edito
'Üşüyorsun, çünkü yalnızsın ve içindeki ateşi tutuşturacak hiçbir şey yok. Hastasın, çünkü insanoğluna verilmiş en güzel, en yüce, en tatlı duygular senden uzakta duruyor. Aptalsın, çünkü acı çeksen de o hislere yaklaşmaktan kaçıyorsun.'
Reklam
Belki de gerçekten acı çekiyor olabilrsiniz ama çektiğiniz acılara, kendiniz bile saygı duymuyorsunuz.
'Beni alıp karnına soksan bile koruyamazsın artık anne.'