Selkie

Selkie
@sequestered
cor no edito
Reklam
Belki de gerçekten acı çekiyor olabilrsiniz ama çektiğiniz acılara, kendiniz bile saygı duymuyorsunuz.
'Beni alıp karnına soksan bile koruyamazsın artık anne.'
Fakat herkes bilir ki hayat, yaşamak zahmetine değmeyen bir şeydir. Aslında otuz ya da yetmiş yaşında ölmenin önemli olmadığını bilmez değilim; çünkü her iki durumda da gayet doğal olarak başka erkeklerle başka kadınlar yine yaşıyacaklar ve bu, binlerce yıl devam edecektir. Sözün kısası, bundan daha açık bir şey yoktur. Şimdi ya da yirmi yıl sonra olsun, ölecek olan hep bendim. O anda yapmakta olduğum muhakemede beni bir parça rahatsız eden şey, yirmi yıl daha yaşamak düşüncesinin içimde yarattığı o korkunç hamleydi. Ne var ki bu hamleyi yatıştırmak için de, nihayet o gün gelip çattığında, düşüncelerimin neler olacağını hayal etmekten başka bir şey gelmiyordu elimden. İnsan madem ki ölecektir, bunun nasıl ve nerede olacağının önemi yoktur, apaçık bir şeydir bu.
Ve en büyük acının kendininki olduğunu düşünüyorsun. Dünyadan haberi olmayan tüm geri zekalılar gibi.
Reklam