Klasik bir Ahmet Ümit polisiyesi diyemiceğim. Bana göre büyük bir inançla yola çıkan ama bir bir inançlarını umutlarını kaybeden bir adamın iç hesaplaşması. Öyleki bu inanç uğruna sevdiklerini kaybetmeyi bile göze almış bir adamın keşkeleri.Sanırım tadı uzunca bir süre damağımda kalacak.