Semiha E.

Semiha E.
Kitap okumak benim için bir meditasyon yolu ve tutku.
Günaydın herkese! bir sorum olacak okur puanı neye göre belirleniyor? Bilgisi olan varsa cevaplayabilir mi?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Utanıyorum Şehidim, Utanıyorum, Yemekten, İçmekten. Senin annen ağlarken Gülmekten utanıyorum. Sanma ki; Unutuyor, Unutturuyoruz. Unutanları barındırmaktan utanıyorum. SEN; vatan için bizim için şehit olurken, Seni görmezden gelenlerden utanıyorum. Aziz NESİN Allah ailelerine sabır versin, mekanları cennet olsun.
"Özü sözü doğru olanların ortak yönü de budur: Karşısındaki kişinin de içten konuştuğunu sanırlar."
Sayfa 65·Kitabı okudu
Herkese hayırlı cumalar, mutlu, huzurlu hafta sonları dilerim. Ama önce sağlık tabi. Bir haftadır kızım hastaydı onunla ilgilenmekten doğru dürüst kitap okuyamadım. Bugünden sonra son hızla okumaya devam...