Semiha E.

Semiha E.
Kitap okumak benim için bir meditasyon yolu ve tutku.
10/10
·375 syf.··
Beğendi
·
2016 42. kitabı
·
22 günde okudu
·
Okunma: 18 Ekim 2016 00:00
Son zamanlarda okuduğum en iyi kitaplardan biri. Kesinlikle ilk sıraları hak ediyor. Kitabı okurken kızgınlık, mutluluk, hüzün ve birçok duyguyu yaşayabiliyorsunuz. Bir an evvel sonu gelsin istiyorsunuz. Konusuna gelince; Afganistan da doğmuş, çocukluklarını beraber geçirmiş Emir ve Hasan' ın hayatı anlatılıyor. Afganistan da insanların gerçekten mutlu olduğu, barışın olduğu yıllarda maddi durumu ve statüsü iyi olanların ayrıcalıklarının olduğu, buna rağmen halkının büyük çoğunluğunun sefalet çektiği yıllar, dostluk, sadakat, ihanet, sırlar, vefa, kısacası her şeyi bulacağınız konular tüm açıklığı ve akıcılığıyla anlatılmış. Tek kelimeyle MÜKEMMEL.
Uçurtma AvcısıKhaled Hosseini · Everest Yayınları · 2024192,5bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Semiha E.

, bir kitap okudu
10/10
·375 syf.··
Beğendi
·
22 günde okudu
·
Okunma: 18 Ekim 2016 00:00
·
2016 42. kitabı
Khaled Hosseini
9.2/10 · 192,5bin okunma
Günaydın herkese! bir sorum olacak okur puanı neye göre belirleniyor? Bilgisi olan varsa cevaplayabilir mi?
Utanıyorum Şehidim, Utanıyorum, Yemekten, İçmekten. Senin annen ağlarken Gülmekten utanıyorum. Sanma ki; Unutuyor, Unutturuyoruz. Unutanları barındırmaktan utanıyorum. SEN; vatan için bizim için şehit olurken, Seni görmezden gelenlerden utanıyorum. Aziz NESİN Allah ailelerine sabır versin, mekanları cennet olsun.