Yıllar önce bir terapistin, ilk karısından boşanma arifesinde olduğu dönemde sorduğu bir soru aklına geldi. "İyi bir evliliğin temel bileşeni nedir?
Ona bir olasılıklar listesiyle yanıt vermişti: Aşk, sabır, hoşgörü, nezaket. Terapist bunların hepsinin arzu edilen özellikler olduğunu kabul etmiş ama bu listede hayati derecede önemli bir özelliğin eksik olduğunu söylemişti. Bu özellik yoksa o evlilik kusurlu demektir diye eklemişti. Bu hayati özellik yaşam ortaklığıydı.