"Sen hiç aşık oldun mu?" dedim teyze...
Utandı herhalde bi güldü.
Ben aşk neyin bilmem,
Benim herifte hiç seni seviyom demedi.
Bilmem amma velakin,
Dişim yok ya ekmeğin içini hep bana verir,
Bayramda da kendine ayakkabı almadıydı,
Bana güllü fistan aldıydı.
Seviyom diye soğanın cücüğünü,
Karpuzun göbeğini de bana verir.
Yemeen etlerini hep önüme ittiriverir.
Haa bi de ulan garıı kıyamıyom sana der sıkça.
Ne bilem oğul herhal aşk dediğin budur...
🥀🥀🥀