Operatöre Bağlanıyorsunuz-3
10/10
·392 syf.··
Beğendi
·
2026 4. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 26 Haziran 2026 19:48
Sevgili okurlar, Bugün sizinle Operatöre Bağlanıyorsunuz-3 kitabını inceleyeceğim. Baştan söyleyeyim bu incelemeden çok bir veda olacak. Beni bu tarz kitaplara alıştıran, klasik dışında kitap yoktur anlayışından kurtulmamı sağlayan bu kitap serisi oldu. Bu seri sayesinde bu tarzdaki diğer kitaplara da şans verdim. Bu nedenle öncelikli olarak bana o sığ görüşten kurtulmamı sağladığı için kitabın yazarı sevgili Kübra Kiraz Berk'e çok teşekkür ederim. Aşağıda yazdığım şeyler kitap serisini okumayanlar için spoiler içerir️️️, uyarısını geçmiş olayım. Serce'ye bayılıyorum. Gerçekten inanılmaz bir karakter. Her şeyi çat çat söyleyebiliyor olması, kimseden korkmaması, korksa bile kendini ezdirmemesi, arkadaşlarına ve ailesine canından bile çok sahip çıkması ve daha sayamayacağım bir çok özelleğiyle mükemmel bir karakter. Keşke Serce gerçek olsa ve arkadaşım olsam. Ona ve onun çenesine ihtiyacım var. Ceyhun Çapkın... gerçekten böyle bir erkek dünyada var mıdır? Açıkçası bilemiyorum, varsa da beni bulur mu? Onu hiç bilmiyorum. İlk kitapta defalarca deneyip Serce'ye ulaşması, onu hep koruyup kollamaya çalışması, ona bu dünyadaki en nadide şeymiş gibi davranması... Gerçekten fevkalade bir erkek. Ufuk ve Avni o kadar matrak insanlar ki, gerçek hayyatta onlar gibi birine hiç rastlamadım. Her durumda oldukları durumu daha da zorlaştırmanı bir yolunu buluyorlar. Özünde iyi insanlar ama biraz salaklar. Ve son olarak sırma... Son kitapta tanışmış olsakta onuda çok sevdim. Kendisini biraz daha tanımayı çok isterdim. Bu seriye veda etmek beni çok üzüyor ama içimde bir umut belki 4. bir kitap daha gelir diye düşünüyorum. Sonuçta 3. Kitapta yıllar sonra gelmişti. Hoşça kal Operatör ailesine, seni özleyeceğim...
Operatöre Bağlanıyorsunuz - 3K. Kübra Berk · Artemis Yayınları · 0571 okunma
operatöre bağlanamıyorsunuz
2/10
·464 syf.··
2026 14. kitabı
·
19 saatte okudu
·
Okunma: 18 Mart 2026 15:30
Selamm dostlarım, bir inceleme ile daha karşınızdayım. Nasılsınız, her şey yolunda mıı? Geldik asıl konumuzaaaaa ama tabii incelemeye geçmeden size hemen konuyu anlatayım. ᯓKonu: Serce Sevinç, iki kediyle yaşayan, müşteri hizmetlerinde geçimini sağlayan genç bir kız. Bir gün, tam mesainin bittiği sırada aldığı telefonla bir telefon şakasına maruz kalır. Şakayı yapan Ceyhun Çapkın, görüşme sonunda hata yaptığını anlar ve devamlı Serce ile bağlantı kurarak kendini affettirmeye çalışır. Bu konuşmalar ilerledikçe Serce, kendini bir aşkın ortasında bulur. Kim bilebilirdi bir şakanın onun hayatını tamamen değiştirebileceğini? ᯓİçerik (12 yaş ve üzeri için uygun) AMA sayfa 200’de yeme bozukluğu geçmişiniz varsa veya yaşıyorsanız atlamanızı öneririm. (Bu konuda baya hassasım da.) ᯓİncelemem: Dostlarım, yazarın okuduğum ilk kitabı ve akıcıydı, ona lafım yok. Sadece pek bana uygun değil gibiydi. Ben zaten kitaplarda “sosyal medya” dili kullanılmasını sevmiyorum ve burada vardı. Düşünsenize saatlerce aptal bir patronla çalışan bir gençsiniz ve tek istediğiniz eve gidip uzanmak ama bir arkadaş grubu gelip şaka yapıyor. Valla Serce iyi bile dayandı, ben sövüp kapatırdım. (kovulurdum dkndkd) Serce’nin iş arkadaşları olsun veya diğer insanlarla konuşması olsun, ilkokul atışması gibiydi. 5 yıldır özel sektörde çalıştım ve farklı işlerde bulundum ama hiç böyle atışmalara denk gelmedim. “Beyinsiz” vs. Bir de sevmediğim bir diğer durum şu ki kitapta hiçbir şey olmuyor. Tek bir karakterin etrafında okuyoruz ve Serce hep rutin olan şeyler yaptığı için kitap devamlı bir döngüye giriyor. Belki seri olduğu için bu kitap böyle uzatılmış ama bilemiyorum. Serce ve Ceyhun arasındaki konuşma bana hitap etmedi açıkçası. Bunun sebebi sosyal medya dili ve ergen bir konuşma havası olması.
1000Kitap
Operatöre Bağlanıyorsunuz - 1K. Kübra Berk · Ephesus Yayınları · 20215,2bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
7/10
·400 syf.··
2026 2. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 13 Şubat 2026 00:00
Kitabın konusundan spoiler olmaması için bahsetmeyeceğim. Serce ve Ceyhun arasındaki ilişki çok hızlı ilerledi bence. 1. kitaba kıyasla bu kitap daha dolu doluydu, daha çok olay oluyordu. Bu yüzden mi bilmiyorum ama kitabı okurken yoruldum, 1. kitaptan hemen sonra 2. kitaba başladığım için de olabilir. Yani bunun kitaptan kaynaklandığını düşünmüyorum. Kitap gayet sürükleyiciydi çünkü. Olayları merak ederek okudum. Yan karakterleri de çok sevdim. Serce'nin Ufuk ve Avni'yle tanışmasını okumak güzeldi. Ufuk ve Avni kitaba renk katmıştı. Haseki ve Haydut'un sahnelerini de okumak keyifliydi. Serce'nin yeni iş yerindeki sahnelerini gülerek okudum. Ve kitapta daha bir sürü güldüğüm sahne vardı. Kitabın ana karakteri Serce okurla konuşuyordu ve bundan rahatsız olmadım ama rahatsız olanlar olabilir. Kitabın sonunda olan o olaya çok da gerek yoktu bence. Olay olsun diye yazılmış gibi geldi. Kitapta küfür vardı, rahatsız olanlar olabilir diye söyleyeyim dedim. Bu arada serinin 3. kitabı da varmış. Ona da şaşırdım. Çünkü 2. kitabın sonunda serinin bittiği yazıyordu. Serinin biraz uzatıldığını düşünüyorum açıkçası. Seriyi okuduğum için memnunum. Kafa dağıtmalık, sizi yormayan bir seri arıyorsanız okuyabilirsiniz. Yeni yeni kitap okumaya başlıyorsanız da tavsiye ederim. Daha çok gençlerin seveceği bir seri olduğunu düşünüyorum. Bu arada kitapta Ceyhun'un saçları siyah olarak tasvir edilmiş. Ama kitabın kapağında Ceyhun kumral. Bu da rahatsız edici bir detay bence. Bundan sonra yazacaklarım spoilerlı olacak, kitabı okumadıysanız bundan sonrasını okumanızı tavsiye etmem. Serce'yle Ceyhun'un ilişkisi çok hızlı ilerledi derken bunu biraz daha açmak istiyorum. Demek istediğim şey daha henüz birbirlerini tanımadan Serce'nin evinden kovulup Ceyhun'un evine taşınması sırf kitapta olay
Roman
Operatöre Bağlanıyorsunuz - 2K. Kübra Berk · Ephesus Yayınları · 20223,395 okunma
10/10
·464 syf.··
2026 1. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 09 Şubat 2026 00:00
Kitap, Ceyhun ve arkadaşlarının Serce diye bir telefon operatörünü arayıp şaka yapmalarını ve sonrasında Ceyhun'un Serce'yi arayıp kendini affettirmeye çalışmasını konu alıyor. Aynı zamanda Serce'nin hayatını da okumuş oluyoruz. Kitap çok akıcıydı ve genelde diyaloglardan oluştuğu için okuması da kolaylaşmıştı. Merak unsuru çok yoktu ama yine de sürükleyiciydi. Serce karakterini sevdim. Onun iç sesini okumak kitabı eğlenceli hale getirmişti. Ceyhun karakterini de sevdim. Hiç bıkmadan her gün Serce'yi araması, konuşmaları güzeldi. Kitapta iş yerlerinde çalışanların uğradığı mobbing gibi toplumsal konulara da değiniliyordu. Kitabı sevmemde en büyük etken kitabı okurken çok eğlenmemdi. Okurken hiç sıkılmadım. Bir sürü komik sahne vardı. Ama bu kitaptaki olan olaylara herkesin güleceğini düşünmüyorum. Bazı olaylar çok abartılıydı. Bu yüzden bu kitabın herkese hitap edeceğini sanmıyorum. Fakat benim eğlenerek okuduğum bir kitap oldu. İlgisini çekenlere tavsiye ederim. Her yaştan insan okuyabilir.
Roman
Operatöre Bağlanıyorsunuz - 1K. Kübra Berk · Ephesus Yayınları · 20215,2bin okunma
7/10
·392 syf.··
2026 6. kitabı
·
23 saatte okudu
·
Okunma: 07 Ocak 2026 18:17
Heyyyyyy Şarjım %2 ama ben size inceleme yazıyorummm Beni en çok kahkaha attıran kitap serisi bu seriydi. Gerçekten çok tatlı bir rom-com’du okurken çok keyif aldımmm. Kitabı almadan daha doğrusu kargo gelmeden 1K’da incelemeleri okudum. Herkes çok fazla Ufuk’un iç sesini okuyoruz demişlerdi. Açıkçası ben bunu bir dezavantaj olarak görmedim. Hatta böyle olması beni biraz cezbetti ama kitabı okuduktan sonra incelemelere hak verdim. Çünkü kitap sanki Ceyhun ve Serce için değilde Ufuk ve Sırma için gibiydi. Bence Ufuk ve Sırma’nın aşkı için bir novella gibi birşey (romantik kitaplarda farklı birşey deniyordu galiba) yapılabilirdi. Ayrıca Ufuk’un gözünden okumak IQ seviyemi düşürdü resmen (!) Ekleme olarak ben çok küfürlü kitap sevmem ve bu kitapta gerçekten çok küfür vardı. Bu hiç hoşuma gitmedim. Genel olarak fena değildi. Ama dediğim gibi Ufuk ve Sırma’nın aşkı dolayısıyla Ceyhun ve Serce hiç okuyamadıkkk. Bir sonraki incelemede görüşürüzzzzz
Operatöre Bağlanıyorsunuz - 3K. Kübra Berk · Artemis Yayınları · 0571 okunma
7/10
·392 syf.··
2025 4. kitabı
Serinin ilk 2 kitabında Küçük Serçe'miz ve Panik Birey Ceyhun aşkımızı okurken, bu sefer olaylara Avanak Avni de dahil olunca sarma misali tadından yenmiyor. Aramıza yeni katılan Sırma ve Avni'nin olayları da bizimkilerle yarışır cinsten gerçekten. Gülümsemediğim bir an yok dedim ya, gerçekten yok. Hele ki, Haseki Sultan Ve Haydut Usta gerçekten beni, kırılmaktan geçirdi. Hele hele onların minnakları, onları saymıyorum bile. Ufuk'un saçmalıkları, Avni'nin her zamanki olan Avniliği, yeni karakterlerimiz, karakterlerin başlarından geçen olaylar... Ya ben bir şey demiyorum, şimdi diyeceksiniz ki, sen de buraya yorum yapmaya geldin ama yazmıyorsun bir şey. Hayır, yazacak kelime bulamıyorum gülmekten. Bütün seride beni güldürmeyen tek bir an yoktu. Beni uzun soluklu bir şekilde güldüğün ve bu güzel kitabı yazdığı için yazarım sana teşekkür ederiz. Bu arada nüfus artımı yapan sevgili kedoşlarımız, Hasekı Sultan ve Haydut Usta'ya da buradan teşekkürlerimi sunarım.
Operatöre Bağlanıyorsunuz - 3K. Kübra Berk · Artemis Yayınları · 0571 okunma