Sen gidince boşlukta kaldım sanmıştım çok canım yanmıştı, yapayalnız birbaşıma gibiydim hayatta. Kalabalıklar arasında yalnızlık yaşayan bir yalnız gibiydim işte. Sen varken film izlemeyi seviyordum, dizilerde boğuluyordum. Ya sen vardın yada gerçekliği olmayan sanat eserleri hayatımda. Sen gidince farkettim ki yanlışmış bütün bunlar. Ya senin için yaşamışım yada yaşamadan geçirmişim o günleri. Şimdi öyle değil ama şimdi asıl gerçekliğin ortasındayım. Senden sonra hiç bir diziyi izlemez oldum hiçbir filme bakmaz. Kendimle kaldım başbaşa. Artık kendime daha çok zaman ayırıyorum ve kendimi daha çok seviyorum. Seni sevmekten kendime hiç bakamamışım yıllarca. Şimdi diyorum ki: iyiki yoksun ve iyiki yok olmuşsun.. #çağlarbey