Peki ömrünüzün çoğunu bi kitabı içselleştirip yaşadıktan sonra o kitapta yazan herşeyin yalan, yanlış olduğunu öğrendiğinizde ne yapacaksınız.?
Hayatınızı bir insana adayıp herşeyinizi ona göre şekillendirdikten sonra, o kişinin, sanki siz hiç yokmuşsunuzcasına, olmamışsınızcasına davranması karşısında ne yapacaksınız.?
Bütün geçmişinizi bir kalemde silip atması karşısında ne yapacaksınız?
Bir insan kendi başına yaşadığı bir şeyi görmezden gelebilir, mazisinde sadece kendine ait olanları silebilir buna birşey diyemem ama ortak yaşanmışlıkları paydaş olduğu kişinin fikrini almadan silmek kul hakkı değilmidir?